.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها بازگشت داده نمی شود
نماینده بابل از عدم اختصاص اجاره بهای سالن های ورزشی به شهرستان ها انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری در دیدار با زهرا پوراسماعیل قهرمان تکواندوی نوجوانان جهان از ناچیز بودن اعتبارات و امکانات بزرگترین شهرستان استان مازندران انتقاد کرد.

نیازآذری افزود: شهرستان بابل با 14هزار ورزشکار ساماندهی شده در قالب 95هیات ورزشی که در 150  باشگاه ورزشی فعالیت می کنند با وجود بالاترین نرخ مدال آوری درسطح ملی و بین المللی از کمترین  اعتبارات و سرانه ورزشی برخوردار است.

نماینده بابل با ابراز تاسف از عدم برگشت کامل اجاره بهای سالن های ورزشی شهرستان از خزانه به ورزش بابل افزود: وزارت ورزش اعتبار اندکی در اختیار ورزش بابل می گذارد حتی  از محل اجاره 22 سالن ورزشی شهرستان بیش از 150میلیون تومان به حساب خزانه واریز می شود اما با نهایت تاسف کمتر از نصف  درآمد سالن ها را به ورزش شهرستان باز می گرداند.

نماینده بابل با تشکر از خیرین ورزشیار و هیات های ورزشی که بدون حمایت دولت و با خودیاری تنور ورزش شهرستان را گرم نگه می دارند خاطر نشان کرد:  با تلاش مربیان سختکوش و از دل روستاهای بدون امکانات قهرمان جهان پرورش می یابد و شهرستان بابل با همین امکانات ناچیزبا 95 قهرمان ملی و بین المللی و چهار المپیکی در ورزش کشور مطرح است و اگر وزرات ورزش اندکی به جوانان و ورزشکاران توجه کند  ورزش این شهرستان متحول می شود.

نماینده بابل تصریح کرد:  اگر بخش خصوصی و شهریه شخصی ورزشکاران نباشد ورزش تعطیل خواهد شد و متاسفانه وزارت ورزش  بودجه ای در اختیار هیات های ورزشی قرار نمی دهد.

نیازآذری با خطاب دادن وزیر ورزش و جوانان  گفت: چگونه می شود با بودجه 60یا 70 میلیون تومانی به نیازهای ورزشی شهرستان 550 هزار نفری بابل و خیل عظیم جوانان دوستدار نشاط و سرگرمی پاسخ داد یا برای رقابت های حرفه ای و قهرمانی ورزشکار ساخت!؟

نماینده بابل از عدم تناسب بودجه و سرانه ورزشی بابل با متوسط ملی خبر داد و خاطرنشان کرد:  بدون بودجه و امکانات که نمی شود برای جوانان نشاط و سرگرمی سالم ایجاد کرد و از آن طرف به مقابله ناهنجاری های اجتماعی رفت!

نیازآذری با ابراز نگرانی از ناهنجاری های اجتماعی ورزش را بهترین و کم هزینه ترین راه مقابله با معضلات اجتماعی دانست و از وزرات ورزش خواست به مسائل فرهنگی جوانان نیز اهتمام کند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.